Letaki so eden izmed bolj učinkovitih načinov promocije, saj običajno nudijo vse informacije, ki jih mora potencialna stranka vedeti o vaši blagovni znamki, izdelki ipd. Če se torej sprašujete, kaj želimo sporočiti z letakom, je odgovor preprost – to, da je naš izdelek ali karkoli že zelo kvaliteten, zato naj nas ljudje čim prej obiščejo.
Seveda vam je danes na voljo veliko različnih načinov promoviranja, od velikih reklamnih panojev, vizitk, nalepk, reklamnih letakov pa vse do letakov in podobnih stvari. Ker obstaja taka množica promocijskih sredstev, morate seveda izbrati tisti način, za katerega menite, da bo dosegel kar največ ljudi oz. kar največ tistih ljudi, ki so vaša ciljna skupina. Nima namreč smisla vlagati v pet ali šest različnih načinov promocije, če pa lahko zgolj z enim načinom dosežete relativno veliko ljudi. Med bolj učinkovita sredstva promocije zagotovo sodijo tudi letaki. Letake lahko med potencialne stranke delite praktično kjerkoli – postavite se na vogal ulice in mimoidočim ponudite svoje storitve, obiščite kak sejem, ki je množično obiskovan in tam delite letake, postavite se pred vhod kakšne trgovine, fakultete, na parkirišču za vsak avto zataknite svoj letak, dogovorite se npr. z avtobusno postajo, da ljudem, ki pridejo kupit karte zraven ponudijo še vaš letak in še bi lahko naštevali. Poskrbite le, da bodo letaki lepo oblikovani in naj ne vsebujejo odvečnih informacij – preveč »načečkan« letak bo potencialno stranko namreč prej odvrnil kot pa pritegnil. Napišite zgolj nekaj osnovnih informacij o vaši dejavnosti, dodajte kakšno reprezentativno sliko, predvsem pa je pomembno, da so na letaku vaši kontaktni podatki, tudi zemljevid, kako do vas, ne škodi.

Oblikujte letake po svoje in pritegnite ljudi.
Če se ne boste sami promovirali, nihče ne bo slišal za vas, kar pomeni, da ne boste imeli ravno veliko dobička. Zato čim prej razmislite o tem, na kakšen način bi se najbolj promovirali, nato pa obiščite kakšen oglaševalski studio, kjer vam lahko pomagajo pri izvedbi promocije.