Danes se že skoraj vsako podjetje predstavlja tudi na spletu. Najbolj osnovna oblika predstavitve je izdelava spletne strani. Tam lahko predstavite svoje podjetje in prodajate svoje izdelke, pa tudi storitve. Za večje možnosti nakupov se priporoča SEO optimizacija internet strani. To pomeni, da vse vidike svoje spletne strani tako izboljšate, da ste na spletu bolj vidni. Tako se lahko potencialne stranke odločijo za nove nakupe, obstoječe stranke pa se vsakič znova vračajo na vašo spletno stran. Pravila za optimizacijo spletnih strani se konstantno spreminjajo, zato je priporočljivo, da najamete strokovnjake, ki se s tem vsakodnevno ukvarjajo. Le pravilna optimizacija spletnih strani lahko namreč prinese najboljše rezultate.
Kaj je SEO optimizacija spletnih strani in komu je namenjena?
SEO je kratica za angleški izraz search engine optimization ali po slovensko optimizacija spletnih strani. Gre za postopek, s katerim svojo spletno stran, pa na bo to spletna trgovina, blog ali druga oblika spletne strani izboljšate do te mere, da se v iskalnikih, kot je Google, pojavijo na čim višjih mestih. Uporabniki po iskalnikih brskajo s pomočjo ključnih besed. In v večini primerov se rezultate, ki so na prvih mestih in prvih straneh klikne veliko pogosteje, kot rezultate na drugi ali celo tretji strani. Razlog za ta visoka mesta je optimizacija spletnih strani, katere se je treba lotiti pazljivo in strokovno.
V primeru, da ste lastnik podjetja, ki tekmuje na trgu ali pa si zaradi drugih razlogov želite več klikov na vašo spletno stran, je optimizacija spletnih strani več kot priporočljiva. Le na ta način ste lahko prepričani, da boste na spletu vidni čim večjemu številu uporabnikov, ki iščejo primerne zadetke. Ker gre za zapleten postopek, je smiselno sodelovati s specializiranim podjetjem, ki vam lahko pri tem pomaga.
Razlogi za optimizacijo vaše spletne strani
Razlogov za optimizacijo vaše spletne strani več. Vsi ti razlogi posredno ali pa neposredno vplivajo na končni rezultat, ki je v večini primerov več klikov in večja prodaja. Kot že omenjeno, je največji cilj optimizacije, da se vidnost vaše spletne strani poveča. To se najlažje naredi tako, da se vaša spletna stran pojavi v najvišjih mestih, ko uporabniki iščejo določene ključne besede. Ključne besede oz. iskalna gesla vam pomagajo tudi v prihodnje prepoznati, kaj uporabniki iščejo in tako lahko še bolj podrobno ciljate na svoje idealne stranke.
Veliko uporabnikov pri iskanju v iskalnikih, kot je Google, klikne na najvišje zadetke. Ta spletna mesta imajo tako več možnosti, da bodo uporabniki pri njih kupili iskan izdelek. Za tiste, ki se ukvarjajo s spletno prodajo, je optimizacija spletnih strani skoraj nujno opravilo, v katerega se na dolgi rok izplača investirati. S tem bo tudi ime vašega podjetja na splošno bolj prepoznavno.
Ne samo klik na vašo spletno stran, optimizacija spletnih strani pomeni tudi večjo prodajo. Če obiskovalec pride na vašo spletno stran, ta pa ni urejena, je počasna in nepregledna, lahko to človeka odvrne. Zato k optimizaciji spada tudi urejanje spletne strani, da je za uporabnika najbolj prijazna.
Vrste optimizacije za najboljše rezultate
Ko se govori o optimizaciji spletnih strani, se v glavnem govori o on-site in o off-site optimizaciji. Gre za angleška izraza, ki pa v prevodu pomenita optimizacijo na sami spletni strani in optimizacijo izven dotične spletne strani. Le z obema vrstama optimizacije lahko pričakujete najboljše rezultate.
Optimizacija spletnih strani on-site pomeni, da mora biti vaša spletna stran izdelana po SEO pravilih. Iskalnik, kot je Google, ima rad strukturirano in po pravilih izdelano originalno vsebino. Na vsa ta pravila je treba paziti že pri izdelavi spletne strani. Če pravila niso upoštevana, jih je treba popraviti, saj boste le tako imeli možnost, da se vaša spletna stran pojavlja na visokih iskalnih mestih. Čeprav gre lahko za veliko dela in popravkov, to za uporabnika ne bo vidno in spletna stran bo imela enako obliko, kot ste jo imeli.
Potem pa je tu še off-site optimizacija spletnih strani. Ta vrsta optimizacije se izvaja izven vaše spletne strani. V osnovi gre za to, da se povezava do vaše spletne strani pojavlja v drugih spletnih straneh, pa tudi družabnih omrežjih. Za dobre rezultate mora off-site optimizacija spletnih strani delovati naravno, kar zna biti izziv. Če se tega postopka ne lotite pravilno, se lahko naredi več škode kot koristi in iskalnik lahko vašo spletno stran celo kaznuje s slabšo uvrstitvijo. Če pa se upošteva vsa SEO pravila, pa lahko v določenem času opazite postopno napredovanje pri Google uvrstitvi.