Danes je trg nasičen s številnimi izdelki, zato je vstop vanj lahko zelo težak. Pomembno je vedeti kje in kako bi svoj izdelek oglaševali, tako da ga najde čim več ljudi. Edo od najbolje obiskanih spletnih mest je Facebook, ki ima samo v enem dnevu več kot milijardo obiskovalcev. Facebook oglaševanje je zato idealno, vendar še zmerom potrebujemo nekoga kot je podjetje Gorec: https://www.gorec.si/facebook-oglasevanje/, ki nas bo lahko postavilo v ospredje.
Vsekakor nas je v Sloveniji dosti manj kot milijarda, vendar zato Facebook oglaševanje ni nič manj pomembno. Še vedno nas vsaj 3/4 miljona dnevno uporablja Facebook, kar ni zanemarljiva številka. Uporaba socialnih omrežij se je v zadnji letih zelo povečala kar pomeni, da Facebook oglaševanje ni več samo en stranski del oglaševalske kampanje, vendar kar glavni. Oglaševanje preko socialnih omrežij prinaša številne prednosti v primerjavi z oglaševanjem preko drugih medijev. Socialna so omrežja brezplačna, kar pomeni, da jih bodo uporabniki obiskovali sami po sebi in bodo pri tem videli vaš oglas. Prav tako ne boste imeli samo oglase, temveč tudi profil svojega podjetja kateremu lahko uporabniki sledijo in ga všečkajo. S tem pridobimo veliko koristnih podatkov, ki nam povedo kdo so naši potencialni kupci in kakšne stvari so jim všeč. Že samo med socialnimi omrežji ima Facebook oglaševanje zaradi večjega števila uporabnikov veliko prednost pred ostalimi, da prednosti pred ostalimi mediji sploh ne omenjamo.
Če torej nameravate začeti oglaševati svoj produkt oziroma tega že oglašujete v drugih medijih, potem je vredno, da razmislite o uporabi socialnih omrežij kot je Facebook. Oglaševanje preko teh je dostikrat ceneje in vam potencialno omogoča doseg veliko večjega števila strank. To še ne pomeni, da boste plačali samo 5€ in bo vaš izdelek že pred očmi uporabnikov. Še vedno boste morali najti nekoga, ki tako oglaševanje dobro pozna in lahko vaš izdelek postavi v ospredje. Morda res ne bo stalo 5€, bo pa še vedno ceneje in učinkovitejše kot drugod.