Hitra prodaja podjetja je kompleksna transakcija, ki se v mnogo pogledih razlikuje od ostalih prodajnih postopkov. prodaja podjetja namreč zahteva multidisciplinarna znanja in diskreten pristop, nestrokovno vodena prodaja podjetja pa je pogosto ne le neuspešna temveč lahko celo ogrozi obstoječe poslovanje podjetja.

Kakšno podjetje je pa sploh primerno za prodajo?

Pri transakcijah z manjšimi, zasebnimi podjetji se pogosto s prodajo podjetja na prevzemnika prenaša tako lastništvo, kot tudi upravljanje podjetja. Ključnega pomena pri takšni transakciji je ustrezno razumevanje vloge lastnika pri poslovanju in temu primerna opredelitev ključnih kazalnikov poslovanja.

Kdo so običajni kupci zasebnih podjetij?

Omenjeni so res lahko potencialni, vendar to v večini primerov niso najboljši kupci malih, zasebnih podjetji, saj je njihov prevzemni fokus običajno usmerjen na točno določen element poslovanja. Za dosego maksimalnega izkupička pri prodaji podjetja pa je pomembno, da na trgu najdemo prevzemnika, ki bo vrednost videl v prav vseh elementih poslovnega sistema, ki ste ga vzpostavili.

Kdaj je  najboljši čas za prodajo?

mnogo dejavnikov lahko vpliva na izbiro ustreznega trenutka za prodajo podjetja, vendar pa je na koncu običajno tako da je najboljši čas za prodajo, ko je podjetnik na to pripravljen in dokončno odločen glede svojega izstopa iz podjetja. odločitev o prodaji je največkrat povezana  osebnimi okoliščinami kot so upokojitev, ločitev, selitev, preobremenjenost ali a zgolj naveličanost in želja po novih poslovnih izzivih. dejstvo namreč je, da tako kot se zaposleni naveliča svoje službe, se tudi podjetnik lahko naveliča svoje vsakdanje rutine.

Kako se ocenjuje vrednost podjetja?

Obstaja množica metod za ocenjevanje vrednosti podjetja. V prvi vrsti se metode ocenjevanja vrednosti podjetja razlikujejo glede na namen vrednotenja. Pri ocenjevanju vrednosti podjetja za namen tržne prodaje je v ospredju razumevanje želja in motivov prevzemnikov takšnih podjetji. Pri prodaji delujočega podjetja gaziantep escort bayan je glavno merilo pri ocenjevanju vrednosti denarni tok oziroma zaslužek.